üld- ja ostutingimused

Veebilehe KÕU.EE (edaspidi Veebipood) omanik on FESTIVAL KÕU MTÜ (registrikood 80560925),
asukohaga Mäeotsa, Vana-Roosa küla Rõuge vald Võru maakond 66109.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale ei lisandu tasu kauba kättetoimetamise eest.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Hinnad on eurodes.

MAKSEVIISID

Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Coop ja Luminor).
Makse tegemine toimub väljaspool kõu e-poe keskkonda Maksekeskus AS vahendusel. 
MTÜ festival KÕU on isikuandmete vastutav töötleja, 
MTÜ festival KÕU edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
Kõik hinnad on Eurodes
Pärast toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.


Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad ning pilet saadetakse e-posti aadressile. Seejärel kuvatakse
ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud puuduvad, pilet läheb e-posti aadressile mille sisestasite ostu sooritades.
Tellitud piletid jõuavad üldjuhul ostja e-posti aadressile 24h jooksul.


Taganemisõigus
Ostetuid pileteid ei saa tagastada.
Kahjustatud või kasutamata Piletite eest ei kuulu tagastamisele. “Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 p 72 ei ole Kliendil sõlmitud lepingutest taganemine lubatud, kuivõrd lepinguga on kindlaks määratud teenuse osutamine teatud tähtpäevaks või teatud tähtaja jooksul. Kliendil tuleb arvestada, et piletite ostmisel puudub õigus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul olenemata põhjustest tasuta tühistada ja/või tagastada.”

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


Pretensiooni esitamise õigus
Kui klient leiab, et sündmus ei vasta korraldaja poolt kehtestatud tingimustele, tuleb korraldajat sellest kohe ja vahetult informeerida. Kui lahendust ei leita, tuleb juhtumi kohta esitada kirjalik pretensioon nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt seitsme (7) päeva jooksul sündmuse lõppemisest, kuid mitte hiljem kui neljateist (14) päeva jooksul juhtumist teadasaamisest. Kirjalik pretensioon tuleb esitada sündmuse korraldaja vastu ja saata kas otse korraldaja posti- või elektronposti aadressile. Pretensioonile tuleb lisada tõendid sündmuse mittevastavuse kohta ning dokumendid lisakulutustest ja tekkinud kahjust.
Tähtajaks esitamata pretensioon on aegunud.
e-kirja aadressile k6uk6uk6u@gmail.com või helistada telefonil: +372 56491593
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.


Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile k6uk6uk6u@gmail.com või
helistada telefonil: +372 56491593
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

etEesti
en_USEnglish etEesti
0